söndag 3 juni 2012

Otroligt effektiv söndag

Vaknade relativt sent efter att ha sett en hyrfilm med Emma och sen massagat Anton på ryggen innan vi gick och la oss. Emma och jag åt frukost och sen städade jag övervåningen förutom barnens rum. Nedervåningen gjorde jag igår vid lunchtid.

Sen lagade jag tre olika rätter och frös in i frysen, tvättade sängkläder och bytte till nytt. Kompletteringshandlade på ICA och nu sitter jag här och väntar på att de ska bli hungriga så vi kan äta och sen se på Mästarnas Mästare på tv. Det är ju final ikväll och spännande. Sen kommer väl maken hem någongång senare ikväll.

Igår var jag ju också väldigt effektiv, städade, tvättade, handlade och hade ändå himla trevligt med barnen däremellan. Fast lite ensamt var det nog ändå utan gubben... men han kommer ju snart hem igen, skitig men glad, ungefär som ett dagisbarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar