torsdag 6 december 2012

Lite roligt, jul och snö

Ikväll är min man på julfest på jobbet. Och som vanligt spelar han, denna gången bara ett musikquiz på en halvtimme eller så, men ändå. Han jobbar. Och själv har jag varit hemma med barnen. Anton åt två hamburgare och pommes och jag och Emma åt wokat fläsk med ingefära och citrongräs. Gott! Sen kollade jag och Anton Historieätarna på SVT1 och skrattade gott. Lussebulle och glögg mumsade vi också i oss.

Fotade denna strip med Hagbard nu i veckan :)


Var på Hemtex på lunchen och köpte några små julfigurer som jag postade till Johanna. Skrev ett litet brev och hoppades att de skulle få en liten plats hemma hos dem i fönstret.


Och när jag kom hem så fotade jag snögubben framför vårt julträd som maken byggde häromdagen när han skottade snö med Anton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar