lördag 24 augusti 2013

Lördag

Fotade lite blommor i minneslunden

Och min pappas ögonsten :) En sån åkte jag hem i från BB

Sen eftermiddag så körde jag förbi Fru P och Herr P (Herr P och jag har gått i gymnasiet och dessutom varit ihop ett tag under den tiden). Nu, eller typ för rätt länge sen, blev jag tjenis med hans trevliga fru och det är lite festligt för vi är födda nästan samtidigt men hon är ett år äldre. Vi är lika i tänket på nåt trevligt och ibland obehagligt likt sätt. Speciellt när vi skriver något på Facebook eller i resp blogg. Fast Fru P är bättre på att skriva vad hon gör och tänker, jag fotar mest... Tänker till mina bilder men det skrivs inte in i bloggen Det kanske är så att astrologi är något som verkligen är en vetenskap? Vem vet, men vi är två individer långt ifrån varandra som ibland/ofta tänker/gör nästan samma sak :) I alla fall är det jäkligt kul att vi (Herr P och jag) fortfarande 30 år senare kan vara/är vänner, och att hans fru är den jag mest har kontakt med (eller typ till 97 %) Såna vänner vill man inte tappa bort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar