tisdag 3 september 2013

Så var det tisdag igen ❤

På vägen hem så tog jag denna bild i måndags. Var ett styrelsemöte och det slutade nästan när solen gått ner


Jag gick förbi fontänen på torget i Eslöv och kunde inte låta bli att fånga vattnet.


Sen hittade min man denna spindel ikväll utanför ytterdörren, inte vill jag att den trillar ner på mig :(



Pratde med min pappa en stund. Han har nu kommit hem från landet och hans fru är sedan igår på DS stroke avdelning. Hon kommer att få rehabilitering och antagligen komma hem sen. Men hur ska det gå hemma, där är ju inte anpassat för rullator eller rullstol. Blir till att fixa lite, hoppas min lillebror kan hjälpa, eller att man får hjälp med det från landstinget/regionen. Jag vet inte hur det går till, bara att det känns krångligt och jobbigt och synd om de gamla som måste fixa och trixa så mycket själva. Hon är med oss i alla fall och hon är klar och kan prata men förlamad i vänster sida arm och ben. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar