söndag 5 januari 2014

Danmark 6

Dag två började vi med frukost på hotellet och sen packade vi ihop oss och ställde in våra väskor i receptionen för att gå en runda på stan. Vi gick på Nationalmuseet för lite mer kultur...


Där var en utställning om japansk fotokonst och min make fick mig att klä ut mig och posera, den bilden får ni dock inte se här, ännu i alla fall... hahaha

Efter museet så gick vi en runda förbi Ströget, lite bakgator och förbi detta torn som jag inte kommer ihåg vad det heter. Har gått upp i det en gång och kollat ut över hela stan. Maffigt, men vi orkade inte idag.

Maken tog en pölse och jag en crêpes på Kultorvet. Det var med spenat och ost det med och supergott


När vi kände oss klara så gick vi tillbaka till hotellet, hämtade våra väskor och gick till tåget för att åka hem till Sverige igen. Tack för denna gången Köpenhamn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar