lördag 20 september 2014

Freeeeeedag!!!!

Kom hem från jobbet efter massagen och kände mig trött. Det var fantastiskt väder ute och jag tog en utedusch. Rosorna blommar igen, tack vare att jag beskurit dem än en gång

När jag stod och lagade mat så var det sådant magiskt ljus i köket och därav denna bild på äckligt gammalt spindelnät som hängde från fönstret

Efter maten piffade vi till oss och fick skjuts av sonen till Mejeriet och Klubb Riff. Disco för gamlingar haha.... Men helt superbra musik och vi träffade flera vi kände. Bl a min makes första stora kärlek. Äntligen fick jag träffa henne. Hon var jättetrevlig och vi skrattade och pratade en massa. Och drack bubbel :)

När det var slut kom sonen och hämtade igen och när vi kom hem slängde vi kläderna av oss och hoppade i för ett nattdopp. Kom inte i säng förräns kl 03, vilket inte var så moget egentligen. Men mysigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar