måndag 8 februari 2010

Jag är lite trött. I lördags var vi på 20-års kalas på em och på kvällen åkte min darling och jag in till Lund för att fira 16 år. Så länge sedan han följde mig hem. Känns som om det var alldeles nyss. Vi gick på Lounge på Grand Hotel. Det var alldeles för mycket folk så man fick stå länge i baren för påfyllning. Vi ledsnade vid 1-tiden och tog en taxi hem. Men vi fick dansat litegrann och det räckte. Jag gillar nämligen att dansa, och speciellt med min man.

På söndagen var jag rätt mör, och gubben med. Mimmi fyllde år och vi bjöd på middag vid 17-tiden. Hon hade själv med sig en jättegod äppelpaj till efterrätt. Sen såg vi på gamla bilder i Gogos hemgjorda projektor. Det var många härliga skratt.

Idag när jag kom till jobbet så hade pannan stannat under natten så det var rätt kallt på kontoret. Värmefläkten fick stå på en bra stund innan det kändes riktigt drägligt. Inte idealiskt direkt... men det kunde varit värre.

Sen var det skolkonferens på Emmas skola kl 18. Och som vanligt höll vi inte tiden. Hon var över 20 innan vi var klara. Nu sitter vi och kollar på en gammal film "När lammen tystnar". Man ser på kläderna att det var ett tag sedan, och så unga alla skådisar är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar