fredag 12 februari 2010

Nu har jag lagat och ätit middag ensam. Emma försvann hem till Karin för att sova över och Anton ville ha kebab och jag kunde inte säga nej. Så jag fick laga och äta själv eftersom lilla gubben är ute och slarvar med sitt jobb. De ska på Interpool och sen på "Jurassic Parc" i Malmö. Själv känner jag mig trött och snuvig, har frusit lite de senaste dagarna och inte känt mig tipp topp.

Imorgon ska Anton klippa håret och Emma ska spela innebandy på em. Vi måste till Intersport och handla klubba och glasögon eftersom vi inte ännu hunnit köpa det till henne. Lagtröja och byxa får vi beställa och hämta senare.

Sen är det ju alla hjärtans på söndag. Har varit duktig och skickat kort till alla de gamla. Köpt två buntar röda rosor till min man och mormor har fixat något speciellt till barnen som de ska få till frukost på söndag. Det blir nog bra tror jag.

Nu tänker jag slappa lite framför tv:n, sen ska Anton och jag baka muffins när han spelat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar