lördag 17 april 2010

Idag ringde väckarklockan 7 och Emma var redan påklädd när jag steg upp. Hon satte på te till oss och bredde sina mackor till matsäcken. Jag fixade plättar och drickchoklad och sen åt vi frukost. Hon spelade fyra matcher innebandy i Lundacupen och IK Södra Dal Tornados vann tre av dem. De fick guldmedalj och hon var så stolt. Vi var alla där och såg en match innan lunch. Hon gjorde två jättesnygga mål i den matchen som de vann med 6-0. Inte illa.

Ikväll skulle vi gått på 40-års fest, men jag mår illa och Tobbe sover i soffan och känner sig jättehängig. Hade köpt så fina marschallhållare i ljusgrått som var rätt så höga och lite som en krona fast ändå inte. Hade varit fint att se dem på plats hos Mia, men det får bli en annan gång.

Emma är pigg som en mört och hoppar studsmatta hos grannen. Jag kan se henne genom köksfönstret. De verkar ha jättekul. Jag ska laga middag, men har ingen lust eftersom jag inte är sugen på nåt. Har bara ont i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar