tisdag 14 december 2010

Gick hem från jobbet idag

Vaknade imorse, sovit lite dåligt faktiskt, men inget anmärkningsvärt. Upp och åt frukost och åkte till jobbet. Vid halv elva tiden så var jag ute hos en kollega och diskuterade skyltar och mår helt plötsligt riktigt illa. Yr i huvudet och ont i magen. På gränsen till..... Jag hämtade posten och öppnade och delade ut det som fanns, sedan packade jag ihop mig och körde hem. Tog två små hårda tunnbröd och en kopp te och kollade lite TV. Känner mig inte hungrig, men har fortfarande ont. Jag vill inte, det är ju jul snart och jag har lovat Emma att åka till Malmö på torsdag och "julashoppa". Hon ska ju handla alla sina julklappar till mormor och de andra.


Lite glad blir jag ju när jag tittar ut från balkongen och ser solen börja gå ner över kohagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar