söndag 20 mars 2011

Vilken härlig dag!

Söndag och solen har lyst i stort sett hela dagen från en nästan klarblå himmel. Tio grader varmt ute och verkligen helt fantastiskt :) God frukost och sen lite lätt städning på nedervåningen. Har ett badrum kvar :(

Anton, jag och lilla gubben körde till Nova för att handla ny mus till Anton. Den gamla hade "dött"... Jag gick in på själva Nova för att köpa en blus jag kollat på innan och hostmedicin till mannen. När grabbarna var klara i elektronikaffärerna så hämtade de upp mig och vi körde till Arlöv och NetOnNet där just den musen han ville ha fanns på lager. Åkte via MCD hem och hämtade med hem mat. Ingen kulinarisk upplevelse, men det visste jag ju innan...

Gick en lite promenad i solen, mannen kände sig krasslig och orkade inte ta långa rundan, så vi var hemma rätt snabbt igen. Men det räckte för att vakna till och känna sig lite piggare. Solen och värmen gör mycket. Väntar nu bara på att Emma ska höra av sig så att vi kan hämta hem henne. Hon har sovit borta i natt och vi måste ta bilen för att få hem henne.

P.S. Köpt ett nytt grodstick till en kruka i köket, fin eller hur? Man får ju passa på medans man har rabatt ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar