tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Jag hade köpt hjärtvärme/kyla kuddar till mamma och min guddotter Johanna och skickat med post till dem. Vykort till Mimmi, svärfar, svärmor och min egen pappa. Jag fick mail från mamma och min pappas fru och de tackade så mycket. Mimmi ringde såklart :)

På jobbet kom en av "mina" fastighetsskötare med blomma. Då blir man extra glad när man inte alls väntar sig något.


Till middag blev det sauterade potatisar med rosmarin och vitlök


Och en snabb fläskfile och svampsås blandning till. Det blev jättegott.


Imorgon ska jag på kurs på ekonomihögskolan igen. Det är tredje onsdagen i rad och i april blir det examen. Kan vara bra att ha sedan någongång i framtiden. Företaget betalar ju....

Vi har haft problem med värmepannan, men jag tror nu att det ska vara ok. Haft reparatör här och min käre man har även varit och skruvat lite. Idag så kom Anton med den briljanta idéen att det var ett relä som var trasigt som var orsaken till att överhettningsskyddet löste ut och inte gick att återställa. Sån tur vi har en liten elektriker i familjen.

Hade gjort ett litet Valentin kort till min man, men datorn la av på jobbet innan jag hann skriva ut det. Typiskt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar