måndag 22 mars 2010

Jag är trött ikväll. Har varit på Antons föräldramöte och kom hem för en timme sedan. Man blir inte jättepigg av att sitta och lyssna i ett varmt klassrum utan ventilation...

I lördags var jag på innebandycup med Emma i Vellinge. Passade på att köra förbi min kompis Veronica och hennes butik Unica & Company i Vellinge. Hon började importera material till smycken och tillverka hemma. Idag säljer hon sina egendesignade smycken som är tillverkade i Asien i sin butik, tillsammans med vackra kläder. Jag fick ett jättefint armband som jag kollade in redan när jag kom i butiken. Hennes mamma var också där just i lördags.

Tillbaka till cupen. Emmas lag IK Södra Dal vann 4 matcher och en match oavgjord. De var mycket duktiga faktiskt. Och bara 8 spelare pga sjukdom. De andra lagen hade mer än 12 spelare allihopa, så våra tjejer fick verkligen jobba. Lägger in en bild när hon provar målvaktshjälmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar