söndag 4 mars 2012

Pirat?

Så har man då varit på piratfest med alla roliga tjejer. Som vanligt lite förfest ute på Svenshögs gods och sen taxi in till Lund och Tre Högars Väg där festen började kl 19. Fördrink och tilltugg och lekar på "hög nivå" fram till piratmaten serverades och vi åt med händerna kyckling, revbenspjäll, dippa, grönsaker och potatisklyftor. Jättegott! Sen lekte vi mera och efter det en riktig sjörövardessert. Massa goa frukter och choklad (kanske inte helt tidsenligt, men va tusan, gott var det i alla fall). Och sjöng gjorde vi med :) Tur man kan sin Pippi så man kunde sjunga med utan besvär. 





Fick skjuts hem av Helens man, billigt och säkert, fast jag erbjöd mig att betala, men det fick jag inte... i säng vid halv fyra efter att ha tvättat av mig smink och annat. Vakna 10 och somna om till 11 och då gick vi upp och åt frukost. Kände mig faktiskt riktigt pigg. Anton ringde och ville ha skjuts hem från sitt lan nångång efter 12 så jag körde och hämtade honom i Staffanstorp. När jag kom hem så åkte jag till ICA och handlade och när jag kom hem kände jag mig lite "rostig" faktiskt. Ungefär lika rostig som välkomstgrodorna på ytterdörren :) Dom håller ett tag till hoppas jag. Köpte dem i Tingsryd för 6-7 år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar