onsdag 20 maj 2009

Idag är det onsdag och ikväll ska familjen på grillning med Antons klass i Skrylle. Vädret ser ok ut nu, men SMHI säger 12 grader ikväll..... På med varma jackan alltså.

Imorgon är det Kristi Himmelsfärdsdag och ledigt. Ska hjälpa Mimmi sortera, spara och slänga och köra lite till Sandby. Lilla gubben ska flytta lite möbler med Kaninen och också hjälpa till att gå igenom Gogos grejor så att vi inte slänger/lämnar något som ingen annan ska ha eller läsa. På fredag är det arbetsdag igen (för mig i alla fall). Min pappa fyller år på fredag så jag får inte glömma att köpa kort och posta idag. Han fyller inget jämnt, men jag brukar alltid skicka kort ändå. Jag vet han gillar att få kort på sina barnbarn.

Nu kör vi lite till innan det är dags att handla korv och tillbehör till kvällen. Sen ska det bli gott med ett glas vin när vi kommer hem igen. Kolla in Emmas fot som hon gjort på slöjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar