fredag 15 maj 2009

Jag har ju glömt att berätta att jag uppgraderat mig. När mannen köper ny Mac då får jag den gamla, vilket betyder att nu har jag en helhot Mac jämfört med den gamla. Fast jämfört med den nya han har så är det stenålder, fast det bara skiljer ett år mellan dem. Tur man har en sån teknikfreak till gubbe, det betyder att man alltid har nästan det senaste utan att behöva punga ut med pengarna själv. Indirekt behöver jag ju det, men tänk om båda vill ha samma flashiga saker? Tur jag nöjer mig med det som är veckogammalt.

Nu är det fredag och Mimmi har lagat mat till oss eftersom gubben har rymt med sina polare ut på stan. Jag är ju handiknapad och kan inte laga mat. Mycket tacksamt faktiskt. Hon är en pärla, men det hoppas jag hon förstår. Nu sätter jag på maten, magen kurrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar