fredag 8 maj 2009

Så fyller man år igen. Och för första gången sedan jag var 20 eller nåt, så var min mamma med och uppvaktade på morgonen. Vacker sång och fina rosor och en spa-weekend från familjen på The Logde http://www.thelodge.se/ Det var nästan så jag grät, och det gjorde jag. Jag har jobbat så väldigt mycket och känner mig så trött, att det blev för mycket. Av min mamma fick jag ett vackert fat från Kalix där hon kommer och en tavla från Anundsjö i närheten av där min far kommer. Alltså min egen kombination.

Sen ringde min kompis Kattie vid fikadags på jobbet. Vi har känt varandra sedan vi gick i lågstadiet så det känns extra roligt att höras av. Tänk, det är 40 år snart sedan vi träffades på Töjnavägen i Sollentuna dit hon flyttade när jag gick i ettan. Och min gamla dagsambo från DHL skickade ett snällt mail och grattade på 24 årsdagen. Och av min holländska kollega fick jag en slags maräng/mandelkakor från Holland. Supergoda!

Nu får jag jobba vidare en stund. Tog lite sovmorgon idag och går lite tidigare. Min supersnälla kollega har hjälpt mig så att jag slipper jobba över på min födelsedag. Vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar