tisdag 22 september 2009

Sitter ensam på ett hotellrum i Jönköping. Kom hit efter lunch och har byggt monter på Elmia Garden där jag och min kollega ska representera firman. Tycker resultatet blev riktigt bra, trots kort förberedelse och litet utrymme. Montern är 3x3 meter och det är inte speciellt mycket... Vi har reklamvepor längst bak som vi ställt upp på backar (som vi täckte med svart plast). Framför dem har vi satt olika växter i grupper som vi haft med oss för att visa vad vi har att erbjuda. Sen är det en bardisk och barstolar så att vi har någonstans att sitta och prata. En korg med svenska äpplen, lite italienska tilltugg och svenska coctailtomater och givetvis en massa godis. Sen har Håkan varit och handlat på bolaget så vi har en kylväska med lite öl och cider för den som inte dricker vanligt bubbelvatten.  Har fotat lite, men klantigt nog så tog jag fel sladd med hemifrån så jag kan inte lägga upp någon bild.

När vi checkat in på hotellet och burit upp vårt bagage så surfade vi oss fram till en restaurang på samma gata som hette Kock och bar. Maten smakade underbart och servicen var fantastisk. Sen var själva restaurangen jättesnygg och otroligt fräsch. Kan verkligen rekommendera stället om ni är i stadsdelen Torpa i Jönköping. Efter middagen så tog vi en kaffe/choklad i hotellets kaffemaskin innan det var dags att gå upp på rummet och vila upp sig.  Har hunnit med att se Idol och slötittar just nu på The Mentalist. Känns som det är läge att släcka snart. Jag är faktiskt rätt trött. Sov dåligt hemma i natt och kände mig verkligen inte utvilad i morse. Jag saknar mina gos. Ensamt i sängen dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar