fredag 9 december 2011

Fint besök på jobbet idag

Idag blev det bara så att jag blev helt ensam på kontoret på em. Då sms:ade jag Emma och frågade om hon ville hälsa på. Jovisst, hon tog tåget efter skolan och kom och hjälpte mig att strimla papper och dricka cola och äta pepparkakor :)

Sen gick vi ut och shoppade på "stan". Måste fota granen på väg till postlådan med dagens postskörd.

Inne på Hemtex fanns täcken som hette Emma...

...och kuddar som hette Anton :)

Vi köpte present på Lindex som Emma skulle ha med på kvällens övernattningsfest i Staffanstorp och körde sen hem fort som sjutton så hon skulle hinna packa. Sen körde jag henne till Julia kl 18. På vägen hem åkte jag förbi Plantagen och mina gamla arbetskompisar från Skåne-Plantor. Träffade till och med en av våra gamla gästarbetare från Polen och det var roligt att se honom. Sen hem och laga önskemiddag till Anton. Det blev våfflor till honom och crepés till oss vuxna. Fick ju vara lite extra snäll eftersom han opererats i onsdags kväll. Allt gick bra och han mår bra igen. Nu väntar Idol-final 2011.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar