tisdag 21 april 2009




Idag fyller lilla gubben år. Tänk att jag har firat 15 födelsedagar tillsammans med honom. På den tiden kallade min mamma honom för 33-åringen (det var nog nåt spår i Palme-utredningen på 90-talet och eftersom han fyllde 33 så blev det hans smeknamn eftersom mamma ännu inte träffat honom). Jag har ju givetvis inte hunnit köpa något. Han har önskat sig nytt luktegott, men det är ju inte lönt att köpa om han inte testat det och jag har fått provlukta. Han får ett presentkort så får vi åka och handla när vi har tid. Jätteromantiskt eller hur?




Men han fick faktiskt en bukett imorse som jag beställde på jobbet igår. Så helt off är jag inte. Solen lyser och det är faktiskt riktigt härligt ute. Grattis gubben, du fick sol på din födelsedag! Nu är jag hungrig, jag får väl prioritera lite mat mellan allt jobb (inkl detta som tog 5 minuter av firmans tid....). Smaklig spis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar