torsdag 22 oktober 2009

Kom precis hem från föräldramöte på Antons skola. Först var det info om droger med en civilpolis och sen vanligt möte. Inget speciellt togs upp, ibland undrar jag varför jag går dit, men jag känner att om jag inte går dit bryr jag mig inte, och det är nästan viktigare än allt annat, att bry sig alltså.

Fortfarande lite ont i foten, men kör bil och går utan större problem. Mest ont på kvällen när jag lägger upp benen på soffbordet. Gud så jobbigt jag har det. Ska på Ladies Night på lördag på Malmö Arena och kan INTE ha några andra skor än gympaskor. Det är däremot lite trist. Att inte kunna klä upp sig när man ska ut och kalasa. 

Nästa vecka är det höstlov för barnen och halloween. Men i år är jag och mannen på ölresa hela allhelgonahelgen, så det blir inget spök i år. Hoppas barnen överlever. Emma har gjort en "make-over" på mig (bildmässigt). Resultatet ser ni på dagens vackra bild. Buhhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar