onsdag 11 november 2009

Nu tror jag att jag hittat den mobil jag behöver. En HTC Tattoo blir det nog. Vill ha en Smartphone, men har inte råd med iPhone och abonemang till den, men vill ha WLAN så att jag kan kolla mail och surfa trådlöst hemma och på jobb, men annars vill jag bara använda den som vanlig telefon och kamera. Perfekt, men jag ska åka och klämma på den på MediaMarkt innan jag slår till. Det är ändå 3000 kr som jag ska punga ut.

Har slösat lite pengar idag. Ska på Spa med gubben på Hotell Torekov den 21-22 dec. Har beställt regndroppsmassage för oss båda och sen middag på kvällen. I övrigt ska vi bara slappa och utnyttja deras Spa/relaxavdelning till max. Så härligt att få ta en snabb paus precis innan jul. Det är vi värda, bara vi två. Sen kommer det att gå i 180 hela julen när vi är hemma allihopa tillsammans. Släktkalas och jul och nyårsfester kommer att avlösa varandra mest hela tiden. Men eftersom vi är lediga så kan vi ta det lugnt, ingen stress att kliva upp till jobb eller skola. Tänk snart är jullovet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar