fredag 7 oktober 2011

In i väggen...

Jo, jag gick rakt in i en öppen skåpsdörr på jobbet idag. Mina jobbeglasögon behöver sig en rekonditionering hos optikern efter detta, men det får bli nästa vecka. Jag är ensam i "butiken" och kan inte gå ifrån idag. Tur jag inte hade på mig mina vanliga glasögon, då hade det varit jobbigt att köra hem idag :)

Äntligen fredag igen, fast jag tycker de flesta dagarna i veckan är trevliga. Fredag betyder bara att man slipper ställa klockan två mornar på raken :) Har redan handlat mat till ikväll, så jag kan i princip åka rakt hem, men... jag ska ut på stan och kolla lite vad som finns i klädaffärerna här i Eslöv. Inte för att jag behöver nåt just nu, mer för att kolla lite ifall att...

Imorgon ska Emma spela sin första seriematch och det är hemma. Serien i år är många bortamatcher med lång resa, så jag har föreslagit lagledaren att vi gör körschema. Förra säsongen så erbjöd jag mig att köra, klev upp i ottan och sen var där ändå fullt med föräldrar som ville köra. Nej, jag har faktiskt också ledigt och vill utnyttja min tid till annat ibland. Det är roligt att se dem spela, men i lagoma doser.

Nä men jag får väl ta och packa ihop mig, några få minuter kvar innan vi stänger ner för denna veckan. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar