torsdag 21 januari 2010

Idag har jag varit på Nautilus Gym, eller Actic som de kommer att kalla sig i framtiden. Jag har gått igenom allt som jag ska träna och på måndag morgon ska jag dit igen och få ytterligare coach av Helen. Sen börjar jag på riktigt. Två gånger i veckan tycker hon är lagom tills det känns riktigt bra, efter det får jag träna max varannan dag. Vi får se hur flitig jag blir. Men jag känner mig jätteduktig faktiskt.

Imorgon är det fredag och vi ska göra hemlagad pizza till middag. Det är tre av fyra i familjen som ser fram emot detta. Emma är inte glad i pizza och har aldrig varit. Men hon lovar att äta om hon får vara med och laga den. Jag hoppas hon inte glömmer bort sig...

Nu ska jag luta mig tillbaka och slappa en stund, sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Känner att jag sovit för lite de senaste nätterna och varit lite trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar