tisdag 5 januari 2010

Imorse var jag med Emma hos tandläkaren kl 9. Hon har två mjölktänder i överkäken som måste dras ut för att hennes riktiga tänder inte kommer fram. Betyder två besök till då hon måste dra ut en tand per gång. Suck, men hon var inte ledsen för det. Hon är inte rädd för tandläkaren, har bara haft trevliga tandläkare. Annat var det när jag var mindre. Tandläkaren vi hade i lågstadiet var inte nätt på tassen direkt. Jag slutade på folktandvården i högstadiet för att gå hos en privattandläkare som jag fick plats hos. Efter tandläkaren så skjutsade jag Emma till Karin, och där ska hon också sova över i natt.

Väl hemma igen så kom Anton upp och åt frukost. Sen bakade vi en omgång pepparkakor på deg som Mimmi haft i frysen. Det blev en hel låda full. Anton följde sedan med till Skrylle där vi gick en lång runda. Vi avslutade med lunch på Skryllegården. Tyvärr fanns inget kött han kunde äta, men han fick en rejäl bakpotatis med smör och han var nöjd med det. Men nu sitter han framför datorn igen. När han spelat sina två timmar har han lovat att skotta uppfarten då det snöat lite i natt/morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar