onsdag 30 juni 2010

Onsdag och bara två arbetsdagar kvar innan semestern börjar. Det är nog bäst att åka och handla inför helgen imorgon så man kan köra rakt hem på fredag utan en massa måsten. Ska bli så jätteskönt att vara ledig i fyra hela veckor utan att behöva tänka på jobb.

Idag har jag fakturerat hela dagen förutom några små andra uppdrag. Skickat en massa fritidsmöbler till Falsterbo Horse Show och letat efter lite tillbehör till direktörskans iPhone. En vanlig dag med lite av varje som sagt. Imorgon blir det att städa upp och se till att allt är fixat för frånvaro. På fredag måste alla fakturor betalas och sen är det bara att gå hem och njuta. Yes, jag längtar.

Emma har varit hos Mimmi idag och de har lagat tomatsoppa med pasta. Anton har varit ensam mest hela dagen, men på em hade han en kompis och de badade i poolen. Jag träffade honom på ICA när jag handlade middag. Då hade de pantat flaskor och stod i kassan med varsin läsk och påse chips. Får se om middagen går ner nu..... Det blir paj och sallad, ris och baconlindad korv och faktiskt har jag slagit upp ett litet glas rött till middagen. Och ingen fotboll på TV ikväll, vad ska vi göra då? Kanske har gubben tankat ner en bra film?

Här är mina fina barn på en bild på takterassen i Spanien, utan att göra grimaser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar