torsdag 1 juli 2010

Vaknade kl 7 och kände mig helt slut. Snoozade två gånger och tvingade mig sedan upp. Mannen låg kvar då han hade sin klocka på 7.30. Gjorde "badrummet" och klädde på mig för att köra till jobbet. Har pysslat med fakturor mest hela dagen. Blev en rejäl hög att lägga på brevlådan.

Körde hem vid 17 och hämtade Emma som följde med till ICA och handlade inför helgen. Blev fyra kassar och 1000 kr fattigare. Anton var på ICA idag med och fick skjuts med sin kompis hem till oss. Det blev ett extra barn till middag och efter disk och annat så hoppade jag i poolen helt själv, min man hade inte lust, han låg på soffan och tittade på TV. Ställde mig sedan i uteduschen och tvättade håret. Det är nog det bästa med sommaren på vår gård, att duscha utomhus på kvällen.

Nu är det bara en arbetsdag kvar. Vi ska ha frukost på jobbet imorgon. Min kollega ska fixa goda bullar och pålägg, så man slipper äta på morgonen. En annan kollega pratade om att köpa wienerbröd, med de får vi nog klämma efter lunch i så fall. Han är lite "dansk" i sitt sätt och hade kanske tänkt att vi skulle ha dem till frukosten. Få se om man är sugen på det så tidigt på morgonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar