måndag 18 maj 2009

Idag har min pappa och min bror namnsdag. Det är Erik, ett kungligt namn. Min lillebror ringde nyss från sitt sommarställe dit han kom vid 6-tiden ikväll. Han ska stanna över Kristi Him och starta upp huset efter vintern. Visserligen är det ett året-runt-hus, men det är lite att fixa med innan sommaren drar igång. Ringde min pappa och gratulerade. Han satt och kollade på TV medans hans tant var ute någonstans. Det hade regnat hela dagen uppe hos dem så hon var lite rastlös och ville ut, vart visste han inte, men hon behövde nog rasta sig, som han sa.... :-)

Sitter i soffan och vilar mig. Resten av familjen är på karate. På söndag ska de gradera så all träning innan dess är superviktig. Dessutom är det himla skönt att få vara för sig själv en stund och göra ingenting. Nu ska jag vila axel, arm och hand. Det känns bättre, men det är en bit kvar innan jag har full rörlighet igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar