tisdag 5 maj 2009


Ikväll var jag och gubben på HippHipp på Lunds stadsteater. Det var en sk workshop för Johan och Anders för att skaffa ideér till en ny säsong med HippHipp-figurerna. Det var skitskoj och vi fick oss många skratt. Precis lagom långt och trevligt. Med oss hem fick vi en badge där det står "Jag var med och skrev HippHipp".....

Mimmi passade barnen och Anton lagade mat under hennes överinseende. Det gick hur bra som helst. Mimmi har nu åkt hem och Emma ligger i sängen, äntligen. Jag är helt slut och i morgon kommer min mamma och stannar en vecka. Synd bara att vädret är så kass, bara 6-7 grader ute och regn lite då och då. Vi som haft så fint i Valborg och badat i poolen. Det har varit över 20 grader, men nu har vi fått stänga värmen eftersom det varit under 10 grader på nätterna. Men det är nästan badbart, kombinerat med en bastu i alla fall. Nu ska jag nog gå och lägga mig. Det är långa dagar med mycket jobb just nu. men om tre veckor har det lugnat ner sig så pass att jag kan gå tillbaka till normala arbetstider. Man kan se ljuset i tunneln äntligen. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar