torsdag 17 november 2011

Idag har jag varit supereffektiv, grattis på mig!

Var tvungen att gå ut i köket och ta en liten bit toblerone innan jag fortsatte skriva.

Jo, det har gått i hundra knyck idag. Kom till jobbet, gick iväg på Coop och handla lampor till adventsljusstakarna och sen tillbaka för frukost. Efter frukost lärde jag mig delvis att fakturera arbetsorder och sen gick jag till Elon för att kolla efter speciella batterier och ytterligare lampor till julljusen. De hade inget så det blev Jysk men där fanns inget heller. Tillbaka igen och äta lunch och sen öppna butiken. Det gick i ett hela em och när klockan var fyra så trodde jag att klockan var typ halv tre, men det var lite för mörkt ute :) Pillade lite på skyltfönsterbänkarna som jag ska måla klart imorgon. Och nästa fredag ska jag julskylta, det ska bli riktigt skoj.

Körde direkt hem och började städa och tvätta och sen laga mat, allt samtidigt såklart ;) När maten var uppäten så körde jag Emma till innebandyn och for sen till Mimmi för att mäta min poncho som hon stickar på. Sen till ICA och handla helgmat och sen till SSIF-gården för tjejkväll till förmån för rosa bandet. Shoppade goda tvålar och fick en bulle till fika. Jag tog bullen i en servett och tog med den bort till innebandyn när jag hämtade Emma. Hon blev glad och slukade den på två sekunder. Sen hem och Emma duschade och jag fortsatte tvätta, plocka ur diskmaskinen och till slut fick jag sätta mig ner i soffan.

Lilla gubben ringde såklart när jag inte kunde svara när jag var på tjejkvällen. Han ringde hem och pratade med Anton, lite synd, hade behövt höra hans röst :( Men han kommer ju hem imorgon och det blir härligt.

Nä nu orkar jag inte mer, måste hänga upp tvätt innan jag går och borstar tänderna och lägger mig i den kalla sängen, fy tusan... Kan förstås inte lova att det blir något mer jag gör (på vägen upp till sängen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar