lördag 5 november 2011

Lördagmorgon

Tog bilden imorse vid 9-tiden när vi vaknade. Soldis och faktiskt inte alls kallt ute. Känner mig lite trött då jag fick hoppa upp vid halv två i natt och ta emot Anton som körde hem från sitt lan hos sin kompis. Han mådde illa och ville bara hem. Fixade spyhink och vatten och bäddade om honom. Han hade så ont i huvudet, tyckte synd om honom eftersom han sett fram emot att träffa sina gamla klasskompisar och spela.

Han vaknade i alla fall till vid 11 idag och körde iväg för att hämta sin dator och sovsäck. Åt lite bacon och gick sen upp och vilade. Vi andra ska ner till Mimmi och äta lunch kl halv två. Har faktiskt varit duktig och dammsugit hela huset och städat toaletten samt våttorkat golven här nere. Lilla gubben jobbar med att stoppa in foton i en fotobok på internet. Jag har beställt den för två månader sedan och sen har "vi" glömt bort det, idag måste den göras annars försvinner den... Det är hans USA-resa som ska på print.

Tror jag får ta en dusch innan Mimmi om jag ska våga kramas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar