fredag 30 november 2012

Fredag wiiii!!

Kände mig inte helt ok i magen imorse så det fick bli en liten (Proviva) SUP(erfrukt) innan frukost.


Sen pyntade jag i skyltfönstret och vi tog upp granen och klädde den. Det blev riktigt fint och jag plåtade detta innan jag gick hem idag.


Några skidåkare bakom de stora tomtarna som inte syns utifrån ;)


Och såklart granen ute på torget i Eslöv, rätt fin tycker jag i alla fall.


Och en helt annan gran ovanpå sjukhuset. Min lilla son tände den idag tillsammans med hans praktikhandledare exakt klockan halv tre på eftermiddagen. Tänk på det när du kör förbi den nästa gång nu i december :)


Kom hem vid 17 tiden och slöade lite innan matlagningen. Blev Limousinbiff till middag som smakade jättegott. Lite gott rödvin till det och sen TV i soffan med familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar