måndag 12 november 2012

Måndag morgon och kvällsmat

Nästan varje dag jag åker till jobbet så önskar jag att jag satt på en motorcykel eller var en fågel med kamera. Ser så mycket fint som jag bara vill ha på bild. Idag fick det bli med nedvevad ruta fast lite försent, solen var mycket vackrare några hundra meter tidigare men då kunde jag inte sakta ner...


På väg hem så bestämde jag att det fick bli vad som fanns i kylen, och till allas lycka var det precis detta jag kunde hitta på. Ugnspannkaka med rivna morötter och lingonäpple. Fast Anton fick ju egna pannkakor eftersom han inte tål varken ägg eller vetemjöl. Alla glada och nöjda och trötta.


Efter maten satt jag och slösurfa en stund och nu blir det soffan.Få se hur länge jag orkar hålla mig vaken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar