fredag 28 augusti 2009

Äntligen fredag. Har legat på locket hela veckan. Känns bra när jag väl kommer upp och har ätit frukost, men när jag vaknar känns det som om någon dragit en kaktus genom halsen. Aj, aj...

Är hemma idag med, för säkerhets skull. Hostade en del på förnatten (synd om mannen som jobbar idag). Sen har jag dessutom helgen som jag kan vila upp mig på. Så på måndag får mina kära arbetskamrater stå ut med mig igen. Fast de har nog saknat "virvelvinden" som Pernilla kallar mig. Jag är rätt bra på att få fart på folk. Gillar inte när det är "vindstilla".

Har nu beställt en grej på internet som jag ska ha med mig nästa vecka när jag ska på min lilla resa. Det är en gemensam present annars hade jag inte haft råd att köpa den själv. Hoppas den kommer på måndag så att jag hinner fingra lite på den innan jag slår in den. Tror den kommer bli mycket uppskattad av mottagaren. Gud så kryptisk jag är.... men härligt att få överraska på riktigt.

Nu ska jag faktiskt hänga upp lite tvätt, det måste man ju få göra fast man är sjuk. Men sen lovar jag att lägga mig i soffan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar