måndag 10 augusti 2009

Jag hittade en bild på rosa granar som jag tagit vid Skuleberget i Docksta på en utställning om världsarvet Höga Kusten. Fula men coola.

Känner att jag vill ha mer semester. Kan man få det? Inte för att mitt jobb är trist, bara för att jag känner att jag vill vila lite till. Fast jag behöver ju inte jobba ihjäl mig direkt. Snart börjar ju skolan och hela familjen måste gå upp i tid, gå till skolan/åka till jobbet, äta middag klockan 18 och lägga sig i tid. Gud vad trist det låter, men samtidigt skönt. Man slipper tänka varje morgon man vaknar, ska jag gå upp eller ligga kvar ett tag till. När ska vi äta frukost? Måste vi ha lunch? Oj, är klockan redan 20 och vi har inte lagat middag! Man blir helt knäpp av att inte ha några rutiner alls. Eller har jag blivit gammal kanske?


Önskas: en veckas semester. Finnes: trevlig arbetsplats till förfogande.

Svar önskas omgående!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar