måndag 31 augusti 2009

Måndag igen. Gick lite trögt idag. Känner att jag inte är helt frisk, faktiskt. Efter jobbet åkte jag till Lund för att fixa morsans mobila bredband. Handla på Konsum och Apoteket och åkte förbi Anderssons och hämta ett paket. Lagade middag och mitt i matlagningen sålde jag två cyklar som jag la ut på Blocket igår kväll. Vi åt mat och Björn gjorde oss sällskap. Tobbe hade hämtat honom för att han skulle kolla in vår nya granitskiva i köket. Den är nämligen 2 cm för kort, och vi ville ha hans åsikt om vi skulle be om att få byta den. Det skulle vi, han hade redan ringt firman och det var en solklar felmätning av killen som var hemma hos oss och mätte. 

Efter maten skjutsade mannen hem Björn och jag sålde ett matbord och 8 stolar. Men paret som skulle ha det kunde inte ta det med ikväll, men jag fick pengarna och de skulle ringa när de kom och hämtade. Nu fattas bara att Emmas gamla cykel ska bli såld och hämtad imorgon em. Money, money, money.....  

Emma har ont i halsen, ont i kroppen och snuvig. Bådar inte gott, men blir hon sjuk så blir hon. Jag håller tummarna för att det går över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar