tisdag 7 juni 2011

Vanlig dag igen

Så var de fem lediga dagarna helt plötsligt över. Det var strålande solsken och varmt som tusan och vi bara fanns till. Jag var mer ute än inne och det syns på vissa delar av kroppen, och känns... Lite rött och ont får man när man bränner sig.


Fick assistans av min extrainkallade poolkille :)


Fruktsallad till efterrätt, mums!


Nationaldagen 6 juni, flaggad hissad som alltid.


Emma läser samma böcker som jag läste i hennes ålder, de är halvtrasiga. Beror nog på att de var så bra att jag läste dem flera gånger.


Tog en tur till Eslöv och en motorträff. Knutten och lillspättan på bågen och jag i följebilen.


Vackra karameller (Emma eller bilarna kanske du tänker?)


Nu regnar det rätt rejält. Det gjorde det sent igår kväll med, och åskade och blixtrade så man fick hålla i sig. Nu väntar jag bara på gubben. Vi ska ta bilen in till Malmö och träffa några kompisar och lyssna på livemusik på en mexikansk restaurang. Tur vi ska åka bil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar