måndag 21 november 2011

Godissugen

Idag var det trögt att kliva upp, snoozade många gånger... På jobbet var det sista målningen på bänken, köpte blommor till disken och födelsedagskort till min pappas fru. Och en supergullig glittrig julkalender med änglar på till min guddotter. Efter lunch så åkte jag till HK i Lund för möte. När det var över åkte jag till Mia och tjabbade en stund. Vi ska ju på samma "maskerad"-fest på lördag. Ska köpa kläder imorgon.

Körde om ICA och handlade mat och sen hem och packa ur bilen grejor som jag fått med från HK som ska till jobb. Jag ska ju köra den andra bilen imorgon så grejorna kunde inte stå kvar. Massage hos Towe, underbart, och sen hem igen och laga mat. Nu är allt klart och jag kan äntligen slänga mig i soffan. TRÖTT, jag kommer nog somna i soffan ikväll ;)

Och ja, jag har ätit några chokladbitar för jag var bara såååååå sugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar