onsdag 30 november 2011

Om Anders slaskar, braskar julen

Och hur blir julen här då? Det varken slaskar eller braskar idag, det är bara kallt och trist.

Skulle gått till juveleraren dag för det var Spinning Ring visning, men jag glömde bort det innan lunch och nu kan jag ju inte gå eftersom butiken är öppen. Typiskt när man verkligen vill gå.

Igår var jag på "kundansvarigkväll" i Lund. Det var träff och mingel i visningsstudion och man fick se en etta uppbyggd med alla rätta material och möblerad. Den var jättefin, men jag är ju inte singel så tyvärr. Men perfekt som första bostad, om man har råd vill säga ;) Sen åt vi julbord som var helt ok. Vet inte vilken cateringfirma det var, men de var väldigt duktiga på plats. Och det blev julmust till... Fast på torsdag har vi riktig julfest och då lämnar jag bilen hemma, hoppas det bjuds på nåt gott då.

Farligt att ha pepparkakor på disken, fast jag blir kanske extrasnäll då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar