tisdag 15 november 2011

Inatt får jag sova ensam

Och ytterligare några nätter till eftersom lilla gubben åkt till Tyskland på mässa med jobbet. Han kommer hem först på fredag em, lagom till jag kommer hem. Trist, ensamt och kallt i sängen...

Idag när jag kom hem blev jag så glad för det låg ett paket från Photobox i köket. Yes, min kalender har kommit. Rev upp paketet för att hitta en kalender som inte var min :( Mailade och klagade och efter bara en liten stund fick jag svar att de gör om min beställning samt ger mig 50 kr i kredit vid nästa köp. Kan tyckas kasst, men jag är nöjd ändå. De svarade snabbt och ger mig lite plåster på såren. Precis som det ska vara, har man gjort nåt fel så ska man rätta till det snabbt och gottgöra, annars har man förlorat den kunden.

Idag blev det fisk, panerad för Emma och i paket för mig. Anton fick köttfärsbiff. Och potatis till alla. Tända ljus och mys, vår lilla stund då vi samlas alla i familjen (som är hemma....)

Snart ska Emma och jag åka ner till innebandyn för att Emma ska bli plåtad med laget ikväll. Vi får passa på att handla lite middag till imorgon. Jag är ju ensam och det gäller att planera så man kommer hem i tid för att laga middag till vargarna :) sen är det ju skjutsning och annat man måste sköta själv. Tur vi är två i vanliga fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar