fredag 18 november 2011

Nymålat!

Nu är jag ombytt till vanliga kläder igen och har bara en strykning kvar på min skyltfönsterbänk på jobbet. Har bett en kollega köpa en pytteliten roller till nästa strykning så att det blir riktigt fint. Men det får bli på måndag, det måste hinna torka ordentligt först, dessutom kan jag ju inte sitta och måla i em när kunderna kommer in. Jo, hejsan, jag ska bara måla klart först SEN kan jag hjälpa dig :)

Och som en parentes så kom jag inte isäng förräns kl 12 eftersom jag provade kläder i sovrummet i säkert 45 minuter. Typiskt va? När man är trött så hittar man nåt man tänker ha på sig men vet inte om man har nåt som matchar eller strumpor eller skor. Så idag är jag lite nannig i ögat. Skyll mig själv får jag göra.

Strax lunch och det blir till att gå ut på stan och handla något, fanns inget hemma över till mig från igår. Få se vad jag ska välja? Kinamat eller kinamat? Svår fråga, får nog överlägga lite med mig själv över lite postöppning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar