onsdag 2 september 2009


Idag var Anton hemma från skolan, men Emma gick trots att hon inte var helt kry i mina ögon. Men hon var envis, hon skulle dit eftersom de skulle spela golf imorgon, och då kunde hon ju inte vara sjuk. Vid tio-tiden plingade det i min mobil, mina glasögon var färdiga!!!!! Jag kunde inte åka dit förräns efter jobbet, men visst var det bra jobbat. Jag är imponerad. 

När jag hämtat brillorna, som förresten satt perfekt, så åkte jag till Lund och lämnade tillbaka lite grejor på Stadium. Bokade en "dongle" på The Phone House som jag ska hämta imorgon em. Äntligen har jag alla grejor till mammas mobila bredband. 

Sitter i soffan och glor på den amerikanska presidenten och hans fru. Rätt sympatiska faktiskt. Ska gå upp och lägga mig snart, måste vara pigg inför resan......  ohh så spännande det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar