lördag 26 september 2009

Äntligen fredag (eller rättare sagt lördag enligt klockan). Hemma igen igår kväll och gud så skönt att få sova i sin egen säng igen. Och ligga på sin egen kudde och känna att det finns någon annan bredvid. 

Jobbade till 14 idag och gick sedan på massage hos Tip, min fantastiska massös. Känner mig som en ny människa. Ska dit igen på onsdag då vi har lite med min axel att jobba med. Efter massagen åkte jag hem och pillade lite, sedan körde Anton och jag ner och handlade middag och hämtade Emma som varit hos Karin på em. Lagade mat och kollade lite TV. Fastnade framför en film på ettan med Julia Roberts. Lite gullig och förutsägbar, men det fanns inget annat som lockade, och eftersom mannen hade spelning på sjukhuset så fanns inget annat sällskap än barnen och TV:n. Men jag känner att jag inte hade orkat något annat. Är fortfarande mör efter min mäss-resa. Lägger in en bild på en del av vår monter och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar