torsdag 8 december 2011

Det bor en ängel i mitt rum..

Jag bara älskar Lalehs version av Eva Dahlgrens låt. Underbar :) Dessutom var det en ängel i min chokladkalender idag och en av bloggarna jag tjuvläser hade ett inlägg om sina helt underbara luffarslöjdsänglar igår.

Jag startade ju en insamling på Cancerfonden.se till minne av min kära fd svägerska Eva som dog i en hjärntumör i våras. Häromdagen så hade hennes jobb satt in 10.000 kronor på hennes insamling istället för julgåva 2011. Helt fantastiskt, man blir nästan rörd. Och Evas mamma blev jätteglad, alla blev glada mitt i allt det sorgliga. Och jag fick också höra att det brinner ett ljus varje dag på Evas arbetsplats till minne av henne. Då kan man inte låta bli att fälla en tår för det med. Jag ska stoppa in en peng till julafton och nån fin bild till det. Det är ju till och med Evas namnsdag på självaste julafton.

Chokladängel uppäten, inte god, men "söt". Får ta en banan istället, smakar säkert mycket bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar