söndag 21 november 2010

Dancing Queen

Igår var det personalfest med middag på Sankt Markus Vinkällare. Helt fantastisk mat och gott vin. Vi satt i fyra timmar innan vi drog vidare till Pickwick. Där träffade jag en arbetskompis till min man. Hon joinade oss och sen drog vi vidare in på Swing Inn. Och sen dansade vi hela natten tills jag kände att det var dags att dra mig tillbaka. Hann med en "fransk" på Orvars korvar (det fanns plats kvar i magen efter Sankt Markus, det trodde jag inte...) innan taxituren hem. Efter avsminkning så låg jag i sängen kl 05.07. Kanske i senaste laget, men det var det värt.

Jag blev väckt vid 11 då grodprinsen ringde från Veberöd, där han tillbringat natten efter en fest hos sin barndomskompis. Han ursäktade att han väckte mig och så la vi på. Jag kunde inte somna om utan gick upp och åt frukost. Nu är jag supertrött. Har borstat tänderna och tänker lägga mig. Behöver inte slå vad med mig själv om att det kommer att gå jättefort att somna. Oddsen att hålla mig vaken är däremot skyhöga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar