söndag 17 oktober 2010

Fantastiskt solsken idag

Vaknade halv tio med solen strålande bakom gardinerna. Så himla härligt. Frukost och tidning och sen dammsög jag huset och städade toaletterna. Vek ren tvätt och bar upp och sen kom Emmas kompis Karin. Tjejerna fixade med sina inbjudningar till kommande Halloween-fest om två veckor. De fick gulaschsoppa till lunch och jag åt kalops som var rester. Mannen åt gammal pizza och Anton gjorde varma mackor i järnet. Sen drog vi till Skrylle och tränade. Det var nästan tomt på gymet vilket är skönt, då behöver man inte stå i kö och kan ta tid på sig.

Hem igen och förbereda mat. Emma var lite trött så Karin fick ringa på sin pappa så att han kom och hämtade henne. Hoppade sen i duschen och slängde in köttet i ugnen när jag kom ut och klätt mig. Blev fläskytterfile som smakade helt perfekt. Började titta på The last Airbender innan maten och efter maten fortsatte vi. Emma och jag tog lite äppelpaj som vi njöt till sista delen av filmen. Har problem med en av mina mail-konton. Skickat en alldeles för stor fil som stoppat allt. Måste nog be experten om hjälp (dvs min man) för att lösa det.

Den här bilden hittade min käre man igår :) Tänk så söta de var en gång, och snälla mot varann...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar