fredag 8 oktober 2010

Varför vill man bli Idol? Man kan ju undra....

Idag har jag jobbat som ett djur, haft fullt upp hela tiden. De håller på att bygga om parkeringsplatsen så när jag skulle ut och hämta posten så fick jag hoppa över "vallgravar" för att komma åt postlådan, som dessutom var uppgrävd och stod lutad mot husväggen. Inget är som det brukar vara. Men det är kul när dagen går fort och man har massor att göra. Jag skulle aldrig kunna ha ett jobb där jag bara skulle sitta och titta. Inget för mig..... jag måste lösa problem och fixa saker för att må bra.

När jag kom hem så la jag några filtar i tvätten och sen läste jag en tidning. Min man scannade gamla bilder för bildvisning senare på kvällen. Middag och sen såg vi Idol. Det var verkligen hög klass på "idolerna" ikväll. Om jag hade varit tvungen att välja så hade det varit supersvårt...

Efter Idol kollade vi på de scannade bilderna och fick oss många goa skratt och tårar i ögonen. Anton var så söt när han var liten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar