onsdag 13 oktober 2010

Mera sjukt....

Varit hemma måndag och tisdag med Emma som legat i hög feber. Idag var jag tvungen att jobba på fm så Mimmi kom hit och tog hand om Emma. Och det var ju tur för hon ramlade för att hon var så yr. Jag fixade tid hos doktorn och Mimmi körde Emma dit. De tog en massa prover och svar kommer imorgon torsdag. Har hon otur så har hon fått körtelfeber... symtomen visar på det...

Idag lagade jag kalops på em. Det tar ju rätt lång tid och inget jag gör så ofta. Men det blev gott. Barnen gillar det och blir lika glad varje gång jag lagar det. Putsade speglarna i hallen 3x2.40 m, man får nästan ont i armen :)

Ska kolla Uppdrag Granskning ikväll. Handlar om datasäkerhet, och vi har sagt till barnen att de måste kolla också, så att de förstår vad vi menar med allt tjat om vad och hur de ska "föra" sig på internet. Jobbar bara fm imorgon också. Emma är ju inte tillräckligt kurant för att vara ensam hemma.

Måndagens utsikt från balkongen klockan halv tio på morgonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar