måndag 20 september 2010

Bara ett barn hemma

Imorse klockan sju så åkte Anton till Gamleby och årets praktiska vecka i skolan. Hemkunskap, slöjd, bild och NO samt en massa extra idrott. Jag drog vinstlotten denna gången och behövde inte kliva upp i ottan för att skjutsa :) Vaknade en stund senare av klockradion och valresultatet. Jag vet inte vad jag ska säga, jag tror vi är lite för rädda och ser för mycket svart, men jag kanske har helt fel? Lite dumt att de blev vågmästare.... Fast vi vet inte det slutgiltiga resultatet innan alla röster är räknade (förtidsröstning).

Jobbade på hela dagen, frös faktiskt litegrann, men körde fleecen på när det blev för bra. Hade ingen lunchmat med så det blev fryst lasagne och tomater. Körde från jobbet vid tjugo i fyra för min tid hos massören. Veckans bästa stund. Körde sedan förbi ICA och köpte tre middagar. Idag blev det köttfärsgratäng, en favorit som alltid går hem. I alla fall för oss tre som var kvar härhemma.

Kollade lite senare på The Good Wife och gick sen och nanna kudde.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar