torsdag 9 september 2010

Torsdag kväll

Idag har jag varit duktig och planterat om fyra krukor på direktörens rum. Tänk så många olika grejor jag gör på mitt jobb. Det är därför jag gillar det så mycket. Ingen dag är den andra lik. Allt kan hända...


Ikväll klockan sju kom Mia som är syster till Björn som är min mans bästa polare sedan skolan. Hon har börjat importera smycken från Kina och ska starta web-shop inom kort. Jag blev helt frälst och slösade flera (läs många) kronor på smycken ikväll.


Dessutom kom min massör Towe också. Hon vill nämligen sälja, det som Mia har, här i Sandby. Detta var bara en förträff till mitt smyckesparty som jag ska ha i slutet på oktober. Då kommer fler pengar att slösas, jag ska ha mig en eller två schalar också. De var så fina och härliga.

Min käre make är i Danmark i natt och nyss surrade mobilen. Jag skickade ett SMS nyss och han ville väl svara innan jag skulle gå och lägga mig. Vilket jag tänker göra NU. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar